Sporty spice
Jako koncept se sportovní styl v každodenním oblečení začal formovat kolem roku 2000 v Los Angeles, kdy se legíny a sportovní trička…
Textile House a Barbora Yurkovic v kampani BE UP!: Oslava Dne Země skrze udržitelnou módu
Ne každý kousek musí být dokonalý, aby měl svou hodnotu. I zdánlivě nenositelné oblečení může zazářit v novém světle. Právě na Den Země odstartovala společnost Textile House kampaň BE UP!, která si klade za cíl inspirovat veřejnost k udržitelnému přístupu k módě prostřednictvím upcyklace – kreativního oživování oblečení s důrazem na styl i odpovědnost.
Ambasadorkou kampaně se stala známá módní návrhářka a influencerka Barbora Yurkovic, která skrze workshopy, videa a sociální sítě ukazuje, jak snadno lze vdechnout nový význam kouskům, které by jinak zůstaly viset ve skříni – nebo hůř, skončily v odpadu.
„Chceme lidem ukázat, že móda nemusí být rychlá, aby byla moderní, a že i ze sekundárních materiálů mohou vznikat jedinečné outfity s osobním rukopisem,“ říká Jane Nielsen, generální ředitelka společnosti Textile House.
Textile House jako dlouholetý lídr v oblasti second hand módy vytváří prostor, kde se z obyčejných kousků rodí výjimečné příběhy. Upcyklace je tak nejen ekologickým řešením, ale také způsobem, jak vyjádřit vlastní kreativitu a zároveň přispět k ochraně planety.
Jako koncept se sportovní styl v každodenním oblečení začal formovat kolem roku 2000 v Los Angeles, kdy se legíny a sportovní trička…
Pro akci „Vánoce bez plýtvání“ pořádanou projektem CYCLE UP!, která se konala v sobotu 9.12. v Goethe Institutu v Praze, jsme poskytli trička….
Toto jaro dominuje ulicím a přehlídkovým molům několik nepřehlédnutelných trendů, ať už jde o mini sukně, džíny s nízkým pasem nebo tylové…