BE UP!
Textile House a Barbora Yurkovic v kampani BE UP!: Oslava Dne Země skrze udržitelnou módu Ne každý kousek musí být dokonalý, aby…
Každý rok se jeden týden v dubnu koná Fashion Revolution Week. Je to týden, kdy kromě jiného, toto hnutí, které bojuje za transparentní, etický a udržitelný módní průmysl, vyzývá lidi, aby se značek ptali ,,Who made my clothes?‘‘
Je to výzva, která podněcuje lidi, aby se víc zajímali o to, kdo a v jakých podmínkách vyrobil jejich oblečení.
Protože módní průmysl často v rámci maximálního snižování výrobních nákladů ,,šetří‘‘ právě na lidech, což se potom odráží na podmínkách, v jakých pracují, či na jejich výplatách, které jsou často pod hranicí životního minima.
S myšlenkami hnutí Fashion Revolution absolutně souhlasíme a také bychom se rádi do této výzvy zapojili.
A protože je naše oblečení z druhé ruky, a ze stovek různých značek, dopátrat se k tomu, kdo ho vyrobil, bylo nemožné.
Ale co víme úplně přesně je, kdo ho pro Vás v naší třídírně důsledně vytřídil. Proto Vám chceme představit pár z našich zaměstnankyň, kterým vděčíme za krásné kousky v našich obchodech.
Děkujeme Vám, i dalším 200 zaměstnancům třídírny, za skvělou práci, kterou odvádíte!
Textile House a Barbora Yurkovic v kampani BE UP!: Oslava Dne Země skrze udržitelnou módu Ne každý kousek musí být dokonalý, aby…
Jako koncept se sportovní styl v každodenním oblečení začal formovat kolem roku 2000 v Los Angeles, kdy se legíny a sportovní trička…
Pro akci „Vánoce bez plýtvání“ pořádanou projektem CYCLE UP!, která se konala v sobotu 9.12. v Goethe Institutu v Praze, jsme poskytli trička….